九點幾諗住去食一壽司,見勁多人等緊位,咁唯有繼續行睇下有咩食
行完成個朗豪都唔知食乜好,就走番出面搵,最後去左夏雪食壽司
落完單後就繼續吹水,之後見d野飲黎左一陣,而d野食都未黎,就講笑話,如果一陣問個waitress我地叫左d乜?點解仲未黎嘅?佢可能答:你地冇叫過野食...(以為壽司拼盤耐少少係正常),咁就搞笑啦
如是者過左半個鐘都未黎,就問個waitress,點知佢話:你地未叫野食...我都覺得奇怪,你地淨係叫左野飲...
聽到佢咁講,即刻笑左出黎(實在好鍾意佢個答覆,佢真係咁答我地,俾我講中左,連隔離枱個人都笑),之後就一路笑住再落多次order
食完就搭尾班車返屋企
沒有留言:
張貼留言